27 Mart 2020 Cuma

KARANTİNA GÜNLÜKLERİ

        Galiba en çok ben tadını çıkarıyorum şu kötü zamanların. Eşim avukat benim. Şimdi diyeceksiniz ki hep de kocandan bahsediyorsun. Günlerdir bir tek onu kanlı canlı görüyorum ne yapayım. Açıkcası çok da memnunum bu durumdan. 

        Uzun süredir aynı şirkette çalışan bir avukat kendisi. Aman! Avukatlık işiniz olduğunda bana sormayın. Çünkü… Amerika’daki avukatlar Türkiye’deki gibi her bölümü bilmiyor. Neyse onu da detaylı anlatırım bir gün. Hepimiz hayatımızı devam ettirme çabasındayız, o da öyle haliyle.  Bir de başına ben çıktım, aman şükür iyi ki hayatımda. 1 yılı doldurduk evliliğimizde ve onu hafta içi  hiç göremedim desem inanır mısınız? Ailesini ziyarete gittiğimizde ayrı tabii... Ama aynı evde onu özlediğim zamanlar çok oluyordu. Öyle ki yan yana geldiğimizde ben makineli tüfek gibi tüm günün özetini geçiyorum o ise sessizce arada yorumlar katarak beni dinliyor. Kendini gerçekten işine adamış biri o, ben artık öyle değilim. Gerçekten çok değişmişim şöyle geçmişe bakıyorum da. Başkasına ait bir işyerini  kendi şirketimmiş gibi görmeler falan banane yahu. O iş olmazsa başka bir iş olur. (Restaurantta çalışıyorum ben diğer meslekleri tenzih ederim). Belki bunu şimdi sevmediğim bir işte ihtiyaçlarımı karşılamak için çalıştığımdan dolayı rahat söylüyor olabilirim. Ama dünyada sizden önemli kimse olmadığını söylemeye çalışıyorum. Benim eşim bunu söyleyemediği için çocuklarını hafta sonu görebilen ebeveyn gibiydim. Ama şimdi evden çalışıyor, ne zormuş mesleği. Ben benim işim çok zor derdim hep, değişik insanlarla uğraşmak hatta İngilizce uğraşmak daha zor derdim kendimce tabi… Başka yaşamları görmeden bilemiyorsun. Her geçen gün yeni bir şeyler öğreniriz ya, bende şunu öğrendim. Dünya bir tek senin etrafında dönmüyor, bir tek sen zorluk çekmiyorsun. İçinde bulunduğun her duruma teşekkür et. Belki bu yüzden, hayatta başına gelen her şeyin bi sebebi olduğuna inananlardanım. 

       Korona virüsünün özgürlüğünü kısıtladığı bu dönemde güçlü kalmak zor biliyorum. Ama bunu yaşayan insan bir  tek sen değilsin. Tüm dünya bu acıyla savaşıyor. Şikayet etme bu durumdan faydalan kendini tanıma yolculukları yap. Eminim ilgini çekecek bir dünya bulacaksın kendine. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TANRI HERKESI MUTLULUGU ANLAYABILECEK SEKILDE YARATTI

     Uzun süredir bazı dostlardan artık yazmayı bırakıp bırakmadığım konusunda mesajlar alıyorum. Hayır sadece zor günlerden geçiyorum. Fark...